Привод ACS150
Принцип дії
Привод ACS150 монтується на стіні або в шафі та призначений для керування асинхронними двигунами змінного струму.
Випрямляч перетворює трифазну змінну напругу на напругу постійного струму. Батарея конденсаторів слугує для стабілізації напруги проміжної ланки постійного струму. Інвертор перетворює напругу постійного струму назад на напругу змінного струму для живлення асинхронного двигуна. Коли напруга в проміжному ланцюзі постійного струму перевищує максимально допустиме значення, гальмівний переривач під'єднує до цього ланцюга зовнішній гальмівний резистор.
Компонування
Компонування привода представлене на наведеному нижче малюнку. Конструкція приводів типорозмірів R0 — R2 має деякі відмінності.
Без плат (R0 і R1)
З платами (R0 і R1)
Структура позначення типу
Код позначення типу містить інформацію про параметри та конфігурації приводу. Табличка з позначенням типу прикріплена до приводу. Перші цифри зліва позначають базову конфігурацію, наприклад ACS150-03E-08A8-4. Нижче наводиться пояснення, як відбувається вибір приводу на табличці з позначенням типу.
Номінальні характеристики
Струм і потужність
Нижче наводяться номінальні значення струму та потужності. Розшифрування позначень встановлене після таблиці.
1) E = фільтр ЕМС під'єднаний (металевий гвинт фільтра ЕМС на місці),
U = Фільтр ЕМС не під'єднаний (встановлений пластмасовий гвинт фільтра ЕМС), завдання
параметрів для США.
Позначення
Вибір типорозміру
Типорозмір привода вибирається на основі номінальних значень струму та потужності двигуна. Для забезпечення номінальної потужності двигуна, зазначеної в цій таблиці, номінальний струм приводу має бути більшим або дорівнює номінальному струму двигуна. Крім того, номінальна потужність привода має бути не меншою за номінальну потужність двигуна. У межах одного діапазону напруги номінальні значення потужності залишаються незмінними незалежно від напруги живлення. В
Примітка 1. Максимально допустима потужність на валу двигуна обмежена значенням 1,5 · PN. У разі перевищення цього значення крутний момент і струм двигуна автоматично обмежуються. Ця функція захищає від перевантаження вхідний міст приводу.
Примітка 2. Значення вказані для температури навколишнього повітря 40 °C. У системах із декількома двигунами вихідний струм приводу I2N має бути не меншим
розрахункової суми вхідних струмів усіх двигунів.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | ABB |
Країна виробник | Фінляндія |
- Ціна: 8 030 ₴